söndag 18 maj 2014

Internationell debut

Förra helgen så var jag nere på äventyr i Frankrike, där jag gjorde min internationella debut i den "lilla" byn Verizon. Det var en helt fantastisk helg med otroligt sällskap och en tävling som var helt annorlunda mot vad vi har här hemma i Sverige, med riktigt slagsmål från start till mål under simningen och klung-hetsning på cyklingen och sjukligt snabba löpare.
Jag är väldigt nöjd med mitt lopp även fast det var mycket som kunde och även gick fel, men då jag gjorde ett så bar lopp jag bara kunde under dom förhållandena jag fick. Jag kom i mål som 43:a vilket är klar godkänt som internationell debut. Med det så blev jag även antagen av landslaget till att försvara dom svenska färgerna på JEM i kitsbyl i slutet av nästa månad.

Jag är ledsen att det blev en sådan sen uppdatering och att den blev så kort med då tiden har varit knapp och det verkligen har varit tillbaka till verkligheten direkt efter vi kom hem från Frankrike.

Over and out från Axel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar